natropiesmakow loonanadiecie

piątek, 21 lipca 2017

O mnie

Dieta... jak to sie wszystkim z bagazem dodatkowych kilogramow zle kojarzy, prawda? No wlasnie. W swoim zyciu juz kilka razy podejmowalam proby odchudzania sie, bo zawsze od dzieciaka mialam tu i ówdzie troche za duzo. Roznie to się konczylo, bo tez te metody nie byly odpowiednie. Nie rozsadne i nie zdrowe. Bo nie sztuką jest sie pozbyc nadwagi, ale utrzymac to, co sie wypracowalo. Nie jestem żadna specjalistką ale tym razem sie zawzielam i powiedzialam sobie dosc. Jak zachodzilam w ciaze, juz mialam spory nadbagaz: 77 kg przy 161 cm.Nigdy nie wazylam mniej niz 68-69 kg. Po porodzie zamiast chudnac to tylam. I takim cudem jednego dnia weszlam na wage i sie przerazilam.Zobaczylam 85,2kg. Przerazilam sie. Tymbardziej, ze twierdziłam i tłumaczyłam sama siebie, ze przeciez nie jem duzo. Tak tez bylo. Wcale sie nie opychalam. Po prostu jadlam zle, byle co, byle jak. I tak z dnia na dzien postanowilam, ze to koniec. To byl wtorek. Nie zaden nastepny poniedzialek, czy nowy miesiąc. Polowa listopada 2016 roku. Weszlam rano na wage, zmierzyłam sie gdzie trzeba i wszystko zanotowalam w kajecie. Zrobiłam sobie tabelki i co tydzień wpisywalam nową wage. Raz w miesiącu sie mierzylam i wpisywalam ubywajace centymetry. Miałam wtedy skonczone 40 lat...
Cóż mogę powiedzieć...
Pierwsze 6 miesięcy diety, właściwie bez ćwiczeń i 18 kg mniej. Dwa kolejne miesiące to poszukiwanie swojego punktu wyjściowego, czyli pobyt na zerowym bilansie, na utrzymaniu. W sumie kilka razy robilam takie przerwy.
Pozniej zgubilam jeszcze 4 kg. W sumie wyszlo 22 kg w ok. 10 miesięcy. Duzo czytalam, patrzylam na to, co kupuje, ogladalam etykiety i rzucilam sie w wir zdrowego gotowania. Tak, to moze wciągnąć😜  Mnie wciagnelo. Dlatego zalozylam bloga, zeby to wszystko spisywac, zeby móc do tego wracac i zeby sie tym podzielić. Jesli ktos z Was ma ochote zobaczyc jak mozna ciekawie, zdrowo i smacznie jesc będąc na redukcji - zapraszam goraco.
Poznacie tutaj trochę moich specjałów, codziennych bilansów i wszystkiego co połykam ;)

Życzę miłego poszukiwania :)
Monika

Nizej przedstawiam Wam zdjecia z roznica 18 kg 😜





A tutaj w sumie 22 kg roznicy.
85 vs 63


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziś polecam

Zupa z pieczarkami i makaronem

Najbardziej popularne