natropiesmakow loonanadiecie

środa, 18 marca 2020

Zupa z pieczarkami i makaronem

Przychodzę dziś z kolejnym przepisem na zupę. Radzę Wam szybko wypróbować, bo naprawdę jest smaczna. Ugotowałam na dwa dni, jutro też będę się nią raczyć.

Przesmaczna, przepyszna, ach..!
Fajnie jak czasem coś się zdrowego i dobrego w głowie urodzi 😋
A talerz to niecałe 300 kalorii.

Przepis:

✔25 g pora
✔1 ząbek czosnku
✔40 g marchwi
✔130 g pieczarek
✔1 łyżka oleju rzepakowego
✔1 papryczka ostra
✔50 g mleczka kokosowego (stała część z puszki)

Pora kroję w poltalarki, marchew drobno w plasterki, czosnek przeciskam, pieczarki w plastry, papryczkę również. Wszystkie warzywa podsmażam na łyżce oleju w garnku, co chwilę mieszając. Przyprawiam: sól, pieprz, papryka wedzona słodka, sporo kurkumy. Zalewam wodą i duszę pod przykryciem do miękkości warzyw. Na koniec dodaje mleczko kokosowe.

To jest podstawa zupy, która dzielę na dwie porcje.
Do każdej porcji dodaje makaron, u mnie Goliard (44 g, to taki niby jak do rosolu, ale dluzszy, zwinięty w koszyczek)i 100 g usmazonego filetu z kurczaka, pokrojonego w plastry.
I sporo szczypiorku !













3 komentarze:

  1. Chciałam wszystkim polecić stronę https://www.phamily.pl/blog/artykul/jestes-tym-co-jesz.html tutaj jest bardzo ciekawy artykuł na temat tego co ważne jest w naszej diecie. Poczytajcie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś chce schudnąć to ja moge polecić tabletki z tej strony: https://dietalux.wordpress.com/ pomogły mi schudnąć 15 kg bez efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń

Dziś polecam

Zupa z pieczarkami i makaronem

Najbardziej popularne