natropiesmakow loonanadiecie

wtorek, 26 czerwca 2018

Tarta z kaszanka

U mnie dzis na obiad popełniona tarta.
Z kaszanką!!Jest niesamowicie pyszna i sycąca 👌👌
Do kaszanki dodalam brokula😉
Calosc podziele na dwa dni, nie bede stac przy garach😂

Kalorycznosc polowy 705 kalorii
BTW 37/34/62

Przepis na tarte już podawalam, ale przypomnę:

Ciasto spód:
✔ 3 pelne łyżki maki orkiszowej lub innej, ja dzis dalam ryżowa
✔ 3 pelne lyzki maki pszennej
✔ pol lyzeczki proszku do pieczenia
✔ 3 lyzki otrab orkiszowych
✔ lyzeczka oleju
✔ zoltko
✔niepelne pol szklanki mleka
✔ 3 spore lyzki jogurtu naturalnego
✔ sol, pieprz, oregano
Wszystko porzadnie zagniesc reka, wylepic foremke na tarte ciastem i nakluc widelcem. Wstawić do piekarnika na 15 min.

A farsz?
Mozecie zrobic kazdy. Taki jak podawalam kiedyś z kurczakiem i cukinią,taki jak ja dzis lub cokolwiek😉
Mialam chec na kaszankę (260g) wiec ją podsmazylam na patelni i wyłożyłam na podpieczomy spód. Na to poukladalam kawalki ugotowanego na pół twardo brokula (150g) i zalałam masa jajeczną (3 lyzki jogurtu, bialko i dwa cale jajka, kilka chlustow mleka i 25g startego żółtego sera wymieszane razem). Włożyłam ma 30 min do piekarnika, wyjelam i posypalam dodatkowo 20g sera i zapieklam jeszcze 10 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziś polecam

Zupa z pieczarkami i makaronem

Najbardziej popularne