natropiesmakow loonanadiecie

wtorek, 26 czerwca 2018

Naleśniki z kaszą gryczaną

Uwielbiam naleśniki 😍😍😍
Da sie to zauważyć przeglądając mój profil. Te na słono i te na słodko. Wszystko zależy od tego, na co mam ochotę.
I lubie z nimi kombinować 😉

Dlatego dzis sa w wytrawnej wersji obiadowej.
Z czym?
Z kaszą gryczaną, kurczakiem, żółtym serem, cebulką i pieczarkami. Zapewniam Was, ze kasza gryczana jest wyśmienita jako nadzienie 👌☺
Przepis na ciasto wrzuciłam juz nie raz. Dzis naleśników wyszlo mi 8, na duzej 26 cm patelni:

📌2 jajka
📌6 pelnych lyzek mąki pszenna/ ryzowa/ orkiszowa (nie ukrywam, ze z maki pszennej wychodzą najlepsze naleśniki i jesli ktos naprawdę używa jej sporadycznie, mozna spokojnie zjeść)
📌szklanka wody
📌3/4 szklanki mleka
📌sól

Zblendowac, dodać do ciasta poszatkowaną pietruszkę i smażyć na dobrze rozgrzanej, suchej patelni.

A środek jak już wspomniałam to ugotowana kasza, podsmażona cebulka z pieczarkami i filetem, czosnek i troche startego żółtego sera.
Są przepyszne 😍😍😍

U mnie 3 sztuki z nadzieniem to niecałe 600 kalorii 😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziś polecam

Zupa z pieczarkami i makaronem

Najbardziej popularne